torsdag 6 november 2008

Det närmar sig!

































11 kommentarer:

Anonym sa...

underbara bilder! oj vad magen växt.

nu måste det vara spännande...

Anonym sa...

Åhh vilka fina bilder, ni är så söta allihop!

Anonym sa...

Åååå vilka fina bilder!

Anonym sa...

sen när du har fått ut dom där cellklumparna får du hälsa på i skolan =D vi saknar dig.

Anonym sa...

Helt underbara bilder...så fin den är den lilla maggen och ni också! Väntar och längtar...kram farmor

Anonym sa...

Nu får väl jag lämna en kommentar här med:) Jättefina bilder på er allihop...han är inte dålig min lilla bror. Det blir en spännande tid framöver nu. Var rädda om er! KRAM Jossan

Anonym sa...

Heeej !!! Vilka fina bilder på er alla fyra + hundarna....att så många kan få plats på ett o samma kort ??????
Lycka till nu Åsa o Krille, vi saknar dej Åsa på klubben...välkommen tillbaka SNART

// Eva, Julle o Zhero

Anonym sa...

Det är helt underbara bilder men snart får "barna" komma ut för jag är nyfiken på vilka det är som gömmer sig därinne. ;)

Anonym sa...

GUUUUD vilka fina bilder gumman!
massa kramar från malin johan och vilmer!

Anonym sa...

Stort Grattis till era två små fina grabbar=)
Å jösses vilka fina bilder på dig och krille.
Lycka till med era små liv nu.
kram Nettan/Emma

Anonym sa...

Med feber å förkylning så blir det ingen påhälsning i V-vik av mig före jul, så det får bli "utspridda" julhälsningar istället tills dess att vi ses! Nu pussar ni Elis å Svante så mycket ifrån mig å så en jättepuss till Bagdan å Affe oxå!:)