tisdag 5 augusti 2008

Bröllopsdag!

Igår den 4/8 var det ett år sedan vi gifte oss! Shit vad tiden går fort! Lägger ut lite bilder från denna underbara dag!



Världens underbaraste tjejer fick äran att slåss om brudbuketten! Tror att Karol vann och att Josse fick nöja sig med en ros! ;o) Ni är bäst!

Givetvis fick Dogsen vara med under fotograferingen, efter kyrkan!
Min brudbukett som vi slängde ihop vid tolvslaget natten innan min mor och jag. Trodde aldrig att man skulle lägga så lite tid på sin egen brudbukett men attans så nöjd jag blev!

ÄKTA KÄRLEK!!!!!
Slutligen ett kort på världens underbaraste make och blivande tvåbarnsfar ;o)!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ju redan grattat flera gånger men det kan man aldrig göra för mycket - grattis!!!

Anonym sa...

Tänk att det är ett helt år sedan. Vad tiden går... Längtar efter att se den lilla magen. Massor av kramar från "faster" Lotta.